sobota, 10 sierpnia 2013

#12 Travels♥


Post zaplanowałam przed wyjazdem...

Uznałam, że skoro jestem już gdzieś na drugim końcu świata, to utrzymam na blogu temat podróży. W tym celu przygotowałam dla Was parę starych zdjęć, z mojej tegorocznej wycieczki do Włoch.♥ 









Byłam tam w Maju i naprawdę miło wspominam tamte chwile!!





Tak w ogóle, to pobawiłam się szablonami i udało mi się usunąć ten denerwujący cień i obramowanie ze zdjęć na blogu! Wydaje mi się, że teraz to wszystko wygląda jakoś estetyczniej... A Wy, jak myślicie? :3 

(Jakby ktoś był zainteresowany, TU jest opisane jak to zrobić...)

Pozdrawiam z Grecji (piszę to we własnym pokoju, ale co tam ^^ Będę w końcu w Grecji, kiedy to przeczytacie!)

9 komentarzy:

  1. ach Włochy, tak podróże to jest to zdjęcia cudowne Tak tak od razu dodaje się do obserwujących i na pewno będe stałym czytelnikiem *.*
    Przeczytałam twój opois x. Też uwielbiam Green Day :):)
    Zapraszam też do siebie: it-is-your-beautiful-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful photos:-) http://divadesle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjęcia :)
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. ;D

    Zapraszam: dreamcom21.blogspot.com

    Obserwujemy? Ja już.!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdjęcia :)
    Super blog! Obserwacja za obserwację ? ;)
    www.fashioncarolinna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Włochy! Byłam, zwiedziłam, dobrze się bawiłam. xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!! Uznaję "obserwacje za obserwacje", staram się odpowiadać na wszystkie komentarze...♥♥