środa, 13 sierpnia 2014

#23 Croatia :)

Po raz kolejny pozdrawiam z pięknej Chorwacji! 
Drugi tydzień wyjazdu postanowiliśmy w większej części poświęcić na zwiedzanie - byliśmy w Zadarze, Splicie (piękne, zabytkowe miasto!  wybudowane w III wieku p.n.e, jest jedną z najlepiej zachowanych osad rzymskich!), Šibeniku. Przed nami jeszcze Dubrovnik, Zagrzeb i jeziora Pitvickie, no i oczywiście nie rezygnujemy z siedzenia i smażenia się na plaży :D


Zostawiam Was z kolejną porcją zdjęć :)








Co myślicie o zdjęciach??  ;)

Jeśli chcecie wiedzieć, co u mnie:


★★★★★★★★★★★★★★★

14 komentarzy:

  1. Chorwacja to mistrzostwo swiata, a im dalej na południe tym ciekawiej :)

    http://coco-bebe.blogspot.com

    XXX

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są przecudne . Mogłaś dodać więcej ! :D.
    Obserwuję ! :D
    Jeśli spodoba Ci się u mnie to zapraszam również do obserwacji ; )

    http://madeandleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze planuje zrobić conajmniej jeden post ze zdjęciami z wyjazdu więc wkrótce zapraszam po więcej zdjęć :)

      Usuń
  3. o tak! Chorwacja to piękny kraj <3
    bardzo ładne zdjęcia i czekam na kolejna porcję ;)

    zapraszam: gertrama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dubrownik piękny, Split też, polecam (Julia) jeszcze zobaczyć małe miasteczko Omiś bo ma w sobie to coś, trochę mniej zatłoczone niż na przykład Split. ;) No ale okolice Dubrownika i tak najpiękniejsze ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale Ci zazdroszczę takiego wyjazdu :) Marzenie!

    Pozdrawiam,
    ogurczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. You are very pretty! And these photos are really pretty. :)

    http://glowingwish.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam w Chorwacji rok temu było tam cudnie i chciała bym pojechać tam jeszcze raz, ale cóż:)

    http://dance-life-ania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia :)
    Obs/ obs ? http://eskana1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjecia!
    Od zawsze chciałam odwiedzić Chorwacje :)

    http://olejmy-jutroo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię czytać Twojego bloga! Super zrobiony post :) Czekam na kolejny :)

    Czy mogłabyś kliknąć u mnie na blogu w dwa linki pod zdjęciami oraz w baner sheinside? Jest to dla mnie bardzo ważne :) Z góry bardzo dziękuję!!!
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia. :) Osoba na 1 zdjęciu, ma bardzo ładne włosy.
    Ja gdy byłam w Chorwacji byłam właśnie niedaleko Sibenika :) w Żaboric'u :)
    Uważam, że Chorwacja to cudowny kraj :)

    Pozdrawiam,
    Olivia dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. हामी अन्न पहिले नै आपूर्ति छ एक दबाइ प्रयोग पूर्ण रोग निको पार्न सक्नुहुन्छ द्वारा, विभिन्न स्वास्थ्य समस्या को उपचार को लागि दबाइहरु प्रदान।

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz!! Uznaję "obserwacje za obserwacje", staram się odpowiadać na wszystkie komentarze...♥♥